Monday 10 October 2016

destinasi yang pernah ku jejaki -



DREAMWORLD GOLD COAST AUSTRALIA 1996

DREAM WORLD BANGKOK 2000



BIG BEN LONDON 1995



BUCKINGHAM PALACE LONDON 1995

WINDSOR CASTLE LONDON 1995

THAME RIVER LONDON 1995

MADAME TUSSAUDS LONDON 1995

SURFUR PERADISE BRISBANE
AUSTRALIA 1996

MASJID NABAWI DI MADINAH 2004

MASJIDIL HARAM 2004
MEKAH

assalamualaikum?
jawab salam saya ye... dari hobi ke satu kerjaya
saya seorang yang suka jalan jalan negara orang sambil melihat keindahan ciptaan tuhan..
saya banyak kerja hari ni... lain hari saya letak lagi foto foto menarik untuk tatapan anda semua...
banyak lagi tempat2 menarik yang pernah saya lawati...
bidang pekerjaan saya bermula pada tahun 2010, apabila saya suka suka iklan bercuti ke bandung, tak sangka pulak ye sambutan begitu mengalakkan, saya buat di rumah secara freelance sahaja, kerja senang aje...
akhirnya saya dah ada modal, saya buka syarikat perlancongan saya sendiri... alhamdulillah allah beri jalan.. kearah itu..
nanti sambung lagiii ye... nak jemput anak jap
permudahkanlah segala urusan ku hari ini... aamiin