Thursday 1 October 2015

SEPANDAI PANDAI TUPAI MELOMPAT --- ALLAH PASTI AKAN MEMBALAS SETIAP PERBUATAN JAHAT NYA ---

 MUG UNTUK CENDERHATI TETAMU SAYA DAHULU
RM5 SATU
AGEN DI BANDUNG TELAH MENUKAR SEMUA TULISAN & MELETAKKAN NAMA
MEREKA DI MUG ITU
PENIPU TIDAK AMANAH TIDAK JUJUR
SEMOGA ALLAH SAHAJA YANG MEMBALAS SEGALA PERBUATAN MEREKA 
TERHADAP SAYA SELAMA INI...
ORANG YANG JAHAT PASTI ALLAH AKAN BERI BALASAN YANG SETIMPAL DENGAN SEGALA PERBUATANNYA...



 ini untuk tetamu yang tidak saya kenali
sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tangan juga...
mendoakan agar saya bankrap
SUBHANALLAH 3X 
mudah2an rezeki saya bertambah tambah lagi...
orang bodoh aje yg berani melakukan perkara bodoh macam ni
saya yang keluarkan modal untuk mug di beri pada tetamu
di letakkan nama & no telephone saya dan alamat email saya
lain pula jadinya.... kan bodoh nama nya tu...
it a small world
akhirnya saya dapat tahu jugak temberang dia selama ini...
tak per sampai bila dia boleh hidup dgn menipu...
satu hari dia akan terima balasan dari allah
perbuatan jahat dia saya akan kenang selama lamanya
kerna saya jujur & amanah dgn nya
saya dapati cerita mengenai mereka dari kenalan saya di bandung,
mereka sangat sombong kerana mempunyai kereta yang banyak
tapi sekarang semua kereta sudah tiada
hidup lah mereka seperti sedia kala...
mereka ingat senang nak cari tetamu sendiri ....
betul lah kata orang, bila wang dah mengaburi mata
mereka tak takut dosa...
jadi orng yang tidak amanah...
amat perit sekali dosa orang yang tidak amanah
setiap sen yang saya keluarkan untuk membeli mug ni
saya tidak akan halalkan...
berapa bnyak saya keluarkan modal untuk mug itu....
sudah lama saya ingin cerita mereka di blog ni, tetapi masa tidak mengizikan..
tapi hari ni datang kekuatan untuk saya cerita kisah benar mereka


SEKARANG SAYA BEREHAT SEMENTARA MENUNGGU LESEN YANG SAH DARI KEMENTERIAN PERLANCONGAN, SELAMA NI SAYA TELAH MEMBUAT BISNESS FREELANCE DARI TAHUN 2010 HINGGALAH 2014
BERAPA RAMAI TETAMU YANG TELAH MENGIKUTI PAKEJ SAYA
ALHAMDULILLAH 
MUDAHAN2AN TAHUN 2016 SAYA AKAN MEMULAKAN SEMULA TUGAS SAYA
KALI NI DENGAN LEBIH BERHATI HATI UNTUK MENCARI AGEN DI BANDUNG
ALHAMDULILLAH ALLAH CEPAT SEDARKAN SAYA....
DRI LEBIH LAMA JADI MANGSA PENIPUAN MEREKA...