Tuesday 12 September 2017

pakej murah medan 4 hari 3 malam ... rm980 seorang - minimum 10 pax ke atas - tarikh boleh pilih

Medan Danau Toba Brastagi!!!
Cukup 4h3m menikmati keindahan alam ciptaan Allah swt.
PESONA MEDAN / PARAPAT / BERASTAGI
4 HARI 3 MALAM HARI 1: MEDAN - PARAPAT ( L, D ) Tiba di lapangan terbang Internasional KualaNamu 'akan disambut oleh perwakilan kami.Perjalanan dimulakan menuju ke Parapat melalui permatang siantar. Perjalanan mengambil masa dalam +- 5 jam. Singgah di Paten Shop untuk membeli ole2 ting2 dan tong2 dan berehat,perjalanan diteruskan dan kita akan makan tengah hari di restoran tempatan simpang 4.Selepas makan tengahari,perjalanan diteruskan menuju Parapat.Tiba di Parapat dan check in hotel. Makan malam di restoran Tempatan.Free program.

HARI 2 : PARAPAT - Berastagi (B, L, D)
Sarapan di hotel, kemudian kita akan menyeberang ke pulau Samosir melawat Tomok VILLAGE untuk melihat makam purba raja SIDABUTAR, lawatan dan sambil membeli-belah Sebelah sore kembali ke Parapat . Makan tengahari di restoran tempatan. Kemudian kita akan menuju ke Berastagi.Dalam perjalanan,kita akan singgah di Bukit Simarjarunjung untuk menikmati kopi dan goreng pisang panas.Kemudian perjalanan di lanjutkan ke air terjun sipiso - air terjun Piso-piso.Tiba di Brastagi kita akan check in hotel.Makan malam di restoran tempatan.Free program.
HARI 3: Brastagi - Medan(B,L,D )
Selepas sarapan pagi,check out.Kemudian kita akan ke Pasar Buah Brastagi. Puas di sana kita mulakan perjalanan menuju Kota Medan melalui jalan sembahe.Singgah melihat view gunung Sinabung dari bukit Gundaling atau pun kita akan petik strawberry/limau manis. Makan siang di lokal restoran. Tiba di medan kita akan makan malam di restoran tempatan.Shopping di pasar malam medan. Check in Hotel dan free program.
HARI 4: Medan – Airport (B) Selepas sarapan pagi,kita akan tour ke Istana Maimon dan masjid agung medan.Kemudian shopping di pasar ikan lama medan.Membeli belah di Medan Mall,bika ambon dan kueh lapis sehingga tiba masa nya kita akan transfer ke Airport Kualanamu untuk perjalanan pulang ke Malaysia.
Tour Tamat..

berminat sila WA 0125892188 @ 01115202835