Sunday 3 September 2017

info sejarah syarikat kami

ragam manusia
itu lah biasa kita dgr
saya melayan setiap orng yg hntr wassap & email, tak kira masa, tak kira hari, walaupun waktu tu cuti , raya, atau sedang berada di luar negara..
melayan peminat lah katakan...
kadang2 1 pagi saya membalas email ... saya nak servis terbaik
biar mereka yakin dgn khidmat travel kita..
semua itu isteri saya yg buat.. saya akan bantu jika perlu..
tp saya percaya kepada allah
rezeki tak pernah salah rumah..
pakej yg saya jual semua murah2 & tak pernah menipu orang.
janji semua puas hati dgn pakej yg di beri
alhamdulillah 33x
saya bersyukur dgn apa yg allah berikan kepada kami sekeluarga
demi mencapai matlamat hidup
berniaga harus lah jujur
buat baik berpada2 buat jahat jangan sekali..
biar orng buat kita, kita sabar aje...
dr okt 2010 saya mulakan bisness ni di rumah bersama isteri saya, puan hatifah, anak kelahirkan alor gajah melaka..
kami menetap di kg tg rimau dalam
mula2 suka2 aje dgn bisness ni, buat freelance aje..
tapi lama kelamaan orang dah kenal azlan bandung
lebih 7ribu tetamu saya yg telah telah ambl pakej ke bandung,
saya akhirnya cuba pulak, vietnam, korea, jepun, australia, turki, thailand, singapore, brunei, sabah, sarawak,
banyak negara yang telah saya lawati, untuk mencari sendiri agen2 yg menjanjikan harga yg mampu milik, tujuan saya agar orang malaysia dpt bercuti ... (dlm kata lain mampu bercuti)
niat saya akhirnya di beri jalan ...
2015 saya telah dpt lesen perlancongan dari kementerian perlancongan malaysia, alhamdulillah 33x
hanya allah yg tahu betapa gembiranya saya waktu itu..
mana tak nya
dr suka2 & sebagai hobi akhirnya skrng blh membuka sebuah syarikat perlancongan sdn bhd dgn usaha sendiri & modal sendiri tanpa buat pinjman bank..
syarikat di beri nama sempena nama saya..
AZLAN TRAVEL & TOURS SDN BHD
yg terletak di bandar baru simpang empat
alor gajah, melaka
tp hingga kini pejabat saya msh menjalani bisness secara online & offline, walaupun ada pejabat sendiri, ramai orng suka hntr email atau wassap aje, ialah dunia skrng di hujung jari aje..
saya berdua dgn isteri membuat semua kerja2 pejabat, beli tiket, beri taklimat di mana2 mengenai pakej2 percutian kami & sesekali bercuti dgn tetamu yang mengambil pakej bus.. insyallah saya akan turun sekali..
jika waktu mengizinkan...