Wednesday 17 June 2020

perjalanan hidup ini....

Perjalanan hidup ni,
terlalu indah di rasai..
aku sering berdoa agar jgn lah allah susahkan aku, miskinkan aku
alhamdulillah aku sentiasa rasa tenang, setenang tenang nya... syukur dgn apa yg allah berikan kepada aku....
kemewahan, kesihata, anak anak yg baik, suami yg penyayang, ibubapa yg sentiasa ada di samping, adik2 yg baik, alhamdulillah syukur dpt ibu mertua pun baik sngt... semua ni kira rezeki lah juga... aku mula dlam bidang travel ni secara kebetulan sahaja, mungkin semua ni allah dah aturkan untuk aku.... aku tak tahu sampai bila aku dpt menumpang di bumi allah ni, ni semua rahsia allah... tp aku berdoa agar nak sehat selalu kerana senang utk aku beribadat... nak solat dhuha nak bangun malam solat tahajud, kalau boleh nak puasa isnin khamis, semoga di permudahkan segalanya... impian ku hanya utk hidup sehat sampai ke akhir hayat nanti, jgn lah menyusahkan sesiapa... bisness travel ni aku bina sendiri dgn suami, tanpa apa apa pengalaman dan kursus atau apa apa .... semua ni dtng dgn izin allah, allah beri jalan kepada aku... entah lah mungkin ni aje lah yg dpt utk aku mencari rezeki dan pusing dunia... alhamdulillah syukur selalu skrng ramai kenalan dr seluruh pelusuk dunia yg menjadi agen agen travel... jauh perjalanan luas pandangan... nanti ada masa saya sambung lagi...