Sunday 13 March 2016

kolam jiwa harus bersih - kata kata doktor azizan osman - baru boleh berjaya


rezeki allah itu sangat luas
usaha aje tentu berjaya
yang penting hati kita kena bersih jujur & luhur
baik sangka dgn manusia
jangan ada dusta
jangan tikam dari belakang
jangan tinggal solat 5 waktu
solat di awal waktu
jangan lupa solat dhuha
istigfar 1000x sehari
selawat nabi 100x sehari
pesan doktor azizan osman kepada saya satu ketika dahulu
semasa saya menghadirkan diri di kursus motivasi
bertajuk bijak berniaga
dunia ini sangat luas
hati hati dengan manusia
sebab rambut sama hitam hati tak sama
berbuat baik berpada pada
buat jahat jangan sekali............
sesungguhnya allah itu sentiasa mendengar doa2 kita
allah itu tidak tidor
jangan bangga diri dengan apa yang tuhan berikan
allah boleh tarik semua harta benda bila bila dia suka
MATI paling hampir kepada kita

terima kasih
ya allah
atas nikmat yang telah kau berikan kepada aku
hanya padamu aku bersujud
kepadamu kekasih aku berserah
jiwa dan raga hanya untukmu.... ya allah


alhamdulillah 33x
subhanallah 33x
allahuakhbar 33x



TERIMA KASIH PADA SEMUA
YANG TELAH MENYOKONG
AZLAN TRAVEL & TOURS SDN BHD