Sunday 30 June 2013

PROMOSI ISTIMEWA DI BULAN RAMADHAN

         Sempena kedatangan bulan puasa dari hari Ramadhan pertama sampai Ramadhan 27 ejen travel kami bermurah hati menawarkan berbuka puasa dan sahur percuma sepanjang lawatan tetamu kami di Bandung.Anda akan dibawa  berbuka puasa di Simpang Raya, Sang Kuriang, Keramba dan D Cost (rumah ikan). Berpuasa di Bandung anda tidak terasa letih atau penat kerana udaranya yang nyaman dan dingin sekali.Satu pengalaman yang berbeza sekali bagi mereka yang pertama kali sampai di Bandung.
 
       Selalunya di bulan puasa Factory Outlet di Bandung juga akan buat promosi promosi atas barangan yang dijual dengan diskaun dari 20% sehingga 70%. Ada juga factory outlet yang membuat promosi penghabisan stok pada masa ini.Pada kebiasaan juga stok stok barangan baru (new arrival) akan tiba pada waktu ini juga.
 
       Pakej Bandung RM380 juga diturunkan Kepada RM300 seorang sempena menyambut kedatangan Ramadhan ini. Disamping beribadat jum kita ke Bandung. Pakej ini tetap sama dengan pakej rm380 iaitu kami akan bawa anda ke Tangkuban Perahu, Pasar Baru, Factory Outlet dan sebagainya.Cuma tambahannya ialah percuma berbuka puasa dan sahur.

Hari pertama jum berbuka puasa di Simpang Raya.
                                  
 
 
 
 
 
 
Antara masakan yang terdapat di Simpang Raya
 
 
Hari kedua jum kita berbuka di Sang Kuriang!


 
 
 
 
 
 
Hari ketiga Jom berbuka puasa di Keramba!
 
 
 
 
 
Hari keempat Jum berbuka puasa di D'Cost.!
 
 
 
 
 
Sekiranya anda berminat untuk menikmati hidangan lazat seperti di atas, segeralah
hubungi kami kami untuk tempahan pakej istimewa bulan Ramadhan ini.
 
 
H/P:0125892188 (AZLAN)
01115202835 (NORHATIFAH)