Tuesday 25 September 2012

MENGAPA ANDA PILIH PAKEJ KAMI?

1. Pakej kami adalah antara pakej yang termurah jika dibandingkan dengan pakej yang ditawarkan olih syarikat syarikat lain.Kebanyakan pelanggan kami memilih kami selepas mereka membuat survey pada syarikat syarikat lain.Anda juga dipersilakan untuk melakukan survey sebelum mengambil pakej kami.

2. Pakej kami berjalan setiap hari dan kami tidak sama sekali mencampurkan kumpulan anda dengan kumpulan yang lain dengan syarat setiap kumpulan ada 4 orang.Berbeza dengan syarikat lain mereka akan mencampurkan kumpulan anda dengan kumpulan yang lain untuk menjimatkan kos.Sekiranya anda di dalam satu kumpulan sendiri adalah lebih mudah merancang untuk pergi ke sesuatu tempay dan ambil masa bersesuaian dengan kehendak kumpulan sendiri.

3. Kemudahan kemudahan yang ditawarkan dengan perkhidmatan yang anda pasti puashati. Tidak perlu runsing untuk membuat perancangan.Anda tidak payah memikirkan untuk mencari cari disana dan mengelakkan dari penipuan.Kami akan menyambut anda di Lapangan terbang Bandung dan juga menghantar anda balik di Airport Bandung,Setakat ini kami tidak menerima banyak komplen dan kebanyakan berpuashati dengan perkhidmatan kami dan seterusnya menghubungi kami untuk bertanyakan dan seterusnya mengambil pakej kami sekali lagi.