Wednesday 18 September 2019

19-9-19 TARIKH YANG CANTIK UNTUK TAHUN INI



terlalu banyak kenangan manis sejak buat travel ni, dan ada juga kenangan yg tak dapat ku lupakan, apa bila agen bandung tikam saya dari belakang..  (dwibandara) mug yang saya berikan kepada tetamu di tulis nama & no telephonnya, sungguh jahat spesis ni, buat nama aje orng islam tetamu perangai teruk... tak per lah tuhan kan ada, tuhan itu tak tidor... dan saya percaya rezeki di tangan tuhan...kita cuma usaha , berdoa & tawakkal kepada allah... tak sangka mula mula dulu saya cuma bawa tetamu ke bandung, kemudian vietnam dan skrng seluruh pelusuk saya ada agen muslim, termasuk lah pakej umrah ... syukur kepada allah.. allah permudahkan segala urusan saya, thn ni juga saya bertuah dpt sewa permis bangunan mara dgn sewa yang sngt murah dgn keluasan seluas 20x70 kaki persegi... semua ni allah dah aturkan untuk kita... demi tuhan... demi semua saya berjanji tidak akan ada dusta atau tipu tipu... saya mencari rezeki yang halal lagi berkat... biarlah untung sikit dari menipu tetamu... itu bukan prinsip saya... kebanyakkan yg dah biasa ambil pakej saya akan mencari saya lagi... itulah nama nya rezeki tak pernah salah rumah... cuma saya setiap hari berdoa agar saya sehat selalu hendaknya... aamiin